Garantie en Klachten

Garantie

 

Op de producten van Blije Billetjes heeft u garantie tot 356 dagen na de aankoopdatum.

U kunt hiervoor contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@blijebilletjes.nl.  Wij beoordelen het product/gebrek na ontvangst (fysiek of via beeldmateriaal). In overleg kunnen wij dan tot terugbetaling of vervanging van het product overgaan.

 

Uitsluitingen

–     Wasvoorschriften niet gevolgd, zoals te heet gewassen of gedroogd. Verkeerd wasmiddel of wasverzachter gebruikt.

       (de wasvoorschriften zijn op onze webpagina te vinden onder het kopje informatie).

–     Zelf wijzigingen aan het product aangebracht.

 

 

Klachten

 

Uiteraard bieden wij onze producten met de grootste zorg aan. Echter kan het altijd voorkomen dat een product of levering niet naar wens is.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@blijebilletjes.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.